Tuesday, September 04, 2007

سلامتك يا كبيييييييييير


فئة عميلة قليلة مندسة ولاد ستين كلب

نشرو اشاعة عن لا قدر الله ولا سمح ان رئيسنا المحبوب المفدي طويل العمر يطول عمرة هاي هيق

انتقل الي الرفيق الاعلي

وطبعا دي اشاعة مغرضة و انة انتقل الي دار الفؤاد تقريبا لاصابتة باجهاد من كتر خوفة علي الشعب وعملة المضني لاجل راحتة

واوجة كلامي لكل الحقودين المأجورين الكلاب عملاء الامبريالية الشيوعية المقعرة

بأن الرئيس في اتم صحة و عافية و علي اتم استعداد يحكمنا28 سنة كمان زي اللي فاتو

ولحد ما اتخن تخين فينا يقول جااااااااااااي و حقي برقبتي

ولمن لا يقرأ كتب التاريخ يعلم ان عمرنا ما سمعنا عن وزير عيان او مات لا سمح الله او جالة بواسير او زحار او حتي كالو في بز رجلة

فاعيزين نيجي دلوقت و بعد كل دة نسمع عن رئيس بيتعب و يموت زي الناس الجرابيع

دة ما شوفنهاش في الوزرا

فيا عملاء البرجوازية الدونية موتو بحسرتكم

فرئيسنا خالد لا يموت

فان مات مبارك فكلنا مبارك


قرار جمهوري رقم واحد تاميم شركة قناة السويس البحرية شركة مساهمة مصرية

تصقيف حااااااااااااد

يح

39 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. ازيك عامل ايه
    انا كتبت برده عن الاوشاعة دى هههه
    وانا مقتنعة بجملة انا قولتها وهيا اننا كلنا هنموت وهو لسه برده عايش وبيحكم احفادنا هههههههه
    ربنا يرحمنا ياااااااااارب

    ReplyDelete
  3. مصر مبارك


    والله ولي التوفيق

    ReplyDelete
  4. مش عارفه بس بيتهيالى اشاعة فعلا

    لانى يوم ما قريت البوست عند رفقه لقيته طالع فى التليفزيون بيفتتح مش عارفه ايه كده


    المهم

    واحدة صاحبتى بتقول لى سمعتى اخر خبر قلت لها اه

    قلت لها ده كان جاى فى التليفزيون قالت لى يا بنتى لا عادى ما ممكن يبقى فعلا كده وده واحد بديل شبهه

    قلت لها يا سلام مش للدرجة دى يعني

    قالت لا عادى ما كل الناس المهمة دلوقتى بيبقى لهم شبيه وبديل ناس تقف مكانهم يعني وقت مايبقوش مموجودين

    واخد لى بالك

    :DDDDDDD

    ReplyDelete
  5. انا والله مش شايفه ان الراجل بشع اوي
    و احنا مش عارفيين الي بعده هايكون عامل ازاي

    ReplyDelete
  6. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    حسحس يموت ، يموت ايه يا اخوانا....الشر بره وبعيد
    دا رايسنا حبيبنا حارسنا اللي مافيش غيره ها يحبسنا

    ReplyDelete
  7. واحده بتقولك انا مش شايفه ان الراجل بشع اوى
    المشكله يعنى انه يكون اوى؟
    حاجه***** اوى يعنى
    ويعنى طالما مش بشع اوى يبقى مش هيموت
    يعنى هما البشعين اوى ماتوا؟
    واللى بشعين بس مش اوى ماماتوش
    كنت بحسب اللى اختشوا بس هم اللى ماتوا يا عم الحاج
    طلعوا مش لوحدهم

    ReplyDelete
  8. عندهم امل انه يموت
    هما اللى هيموتوا بحسرتهم


    كنا محتاجين حضرتك هنا
    http://bentmoslema.blogspot.com/2007/09/blog-post.html

    ReplyDelete
  9. nice topic it make me laugh alot....emparelia ,callo,hhhhhh:)
    butterfly

    ReplyDelete
  10. كلمتي الى معشر الحادقين من اتباع الفئة الضالة اقارب الكلاب الضالة
    ارفعو ايديكم عنا وعن مستقبل وطننا يا فسقة
    ارفعو ايديكم
    ارفعووو ايديييييييكم
    ارفعووووووووو ايديكممممممم
    يا حاقدين يا ملوثين
    ايها المغرضون الذين تكرهون مصر ورمزها المبارك

    مبارك رمزنا
    حبيبنا
    وبنحبه وبيحبنا


    وكما قال الشاعر
    ليس الجال باثواب تزيننا ...ان الجمال جمال مبارك

    ReplyDelete
  11. انظر مسرحية الزعيم المشهد اللى فيه احمد راتب بيعين عادل امام رئيس جمهوريه
    فيقول عادل هاهاها هو فيه رئيس بيموت

    انا اقترح يكون المشهد ده الفواصل العلانيه لروتانا سينما ول ام بى سى 2
    ول التلفيزيون المصرى

    وادام الله عليكم الصحه والعفايه

    (الدعاء للريس)

    ReplyDelete
  12. طريقة كتابتك واسلوبك حلوه جدا
    وحاسه وانا بقرا كلامك انى شايفاك بتتكلم
    هههههههههه
    وكلنا معاك بنقول لكبيرنا الفففففففففففففففف سلامه عليك

    وطبعا الكلام دا من كلبى اااقصدى من قلبى

    ReplyDelete
  13. يح

    انا جيت هنا غلط

    انا اتزنقت ومش عارف أطلع

    استنوا استنوا

    حد ياخد بأيدي ..انا ماليش دعوة بيكم



    حقي برقبتي

    ReplyDelete
  14. رفقة عمر

    يا فندم كل كلامك دي اشاعات مغرضة و الحقيقة باينة للعيان و السليم كمان

    وتقريبا بقي انتي بتاخدي حقك قمر الدين و مكسرات
    بعتينا رخيص يا هنادي

    ReplyDelete
  15. البنت الشلبية
    انا متهيألي مش هايفضل حد غيرة
    وهايعتقل نفسة و يعذبها برضة

    ReplyDelete
  16. Epitaph
    قلتش انا حاجة ادي عميلة تانية اهي

    ReplyDelete
  17. يسلم فومك يا كبير

    مش عارف و الله نعمل ايه ف و لاد ال.... دول ، يلا أهو ما فيش مانع الجعان يحلم... برحمة ربنا

    ReplyDelete
  18. انا ضحكت قوي ومن زمان ما ضحكتش لدرجة ان اللي في البيت اتلموا عليا
    يا عم ده هيوصلنا كلنا

    على فكرة
    موضوع السعودية ده
    نحن السابقون وانتم اللاحقون
    ربنا يكون في عونك

    ReplyDelete
  19. هما كلمتين

    مبارك لمصر

    ومصر لمبارك

    ReplyDelete
  20. السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

    كل عام وانت بخير

    غفر الله لنا ولك فى رمضان

    و ثبتنا على الخير بعد رمضان

    ReplyDelete
  21. كل سنه وحضرتك طيب

    ربنا يتقبل منك صالح الاعمال اللهم امين
    رمضان كريم

    ReplyDelete
  22. ftataljanna
    اشاعة ولا حقيقة صدقيني مش هاتفرق في الحالتين ان مكنتش اسواء

    ReplyDelete
  23. EmY
    فعلا و انا اويدك بقوة هو مش بشع اوي عمليات التجميل اتطورت اوي دلوقت و كل حاجة بتداري

    ReplyDelete
  24. خمسة فضفضة
    دة قسم ابقراط الجديد يا دكترة ولا اية

    ReplyDelete
  25. محمد الهنداوى
    صلي علي النبي و متحرقش دمك انت راجل صاحب عيا

    ReplyDelete
  26. radwa
    نورتينا يا فندم انا جاهز لاي خناقة

    ReplyDelete
  27. butterfly
    ابقي تعالي انتي مابتجيش لية

    ReplyDelete
  28. واحـــد مـــــن الـنـــاس
    علي انت من الاحرار يا علي

    ReplyDelete
  29. أسامه يوسف
    وانا اؤيد موقفك واؤيد السيد الرئيس برضة

    ReplyDelete
  30. حبة حاجات (ايمان
    يا فندم نورتينا بوجودك
    ومش مستريح لموضوع شايفاني دة
    انتي مراقباني بقي

    ReplyDelete
  31. طهقان
    يا عم انت اية اللي جابك هنا
    اصل مش ممكن يكون فيك نفس بعد ما المدلم بتنتف ريشك يوم بيوم

    ReplyDelete
  32. شكلك قابض حلو يا اسلام المرة دي

    ماشي طالما ده هينعنش العيشة و يجيب باربي للبنوتة

    ده انا بطالب كمان بطبع صورة الرئيس حفظه الله على الجنيه المصري ورق و كوينز

    وخدنا تحت باطك

    وسلام مؤقت

    ReplyDelete
  33. أنا معاك يا زعيم م الناس دي لو عرفت إن على رأي المثل "الريس اللي متعرفوش أحسن من الريس اللي تعرفه" مكانوش يتكلموا كدة ... كل سنة وانت طيب

    ReplyDelete
  34. كارم ابراهيمSunday, 23 September, 2007

    الخلود بقى اصل الريس فيه عرق فرعونى ومعتقد بالخلود ياعمى مصر الوقتى ادارتها بتخلينا عالم غريبة بلاش اعك سلام

    ReplyDelete
  35. loooooooooooooooooooooooooooooooool
    yabn el ehhhh!

    ReplyDelete
  36. ربنا يستر علينا من اللي بعده...أهو اللي نعرفه أحسن من اللي منعرفوش..و لو إني مش لاقيه حاجة أبشع تحصل...كله حصل :D...
    الإمبراليه المأمبرة :D:D:D
    جامد جداً ;)

    ReplyDelete
  37. ربنا يديله طولة العمر
    قولوا ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

    ReplyDelete
  38. حسبى الله ونعم الوكيل يا رب بقى كفايه

    ReplyDelete
  39. حسبى الله ونعم الوكيل يا رب بقى كفايه

    ReplyDelete

بعبع وقول اللي في نفسك يا خويا