Tuesday, May 08, 2007

كل نفس ذائقة التاج



المدون لما يسعد يرد علي تاجين

فانا من انصار الحكمة القائلة اجل عمل اليوم الي الغد او الي بعد غد او السنة الجاية

بس في النهاية هاتعملو هاتعملو


المهم العزيزة رفقة عمر صاحبة مدونة العائشة في الاحلام رزعتني تاج من فترة و انا مطنش خااااالص

والمدون اللاسع صاحب مدونة واحد من الناس خبطني تاج من فترة لا اذكرها نوهائي ورديت علي الاثنين ولم اقم بنشرهم

اعتقد حان الوقت علشان الضغط يخف شوية .......




التاج الاول.

هل كنت طالب شاطر فى المدرسه؟

يعني اي مدرسة..؟؟؟؟
بكل فخر انا الطالب الوحيد علي مستوي منطقة مصر الجديدة التعليمية الي اقنعت 5 مدرسين بالتقدم بطلبات معاش مبكر
واثنان اخرون بالتحويل للتأهيل المهني



اكتر مادة حبيتها واكتر مادة كرهتها فى المدرسه وفى الجامعه؟

هي الجامعة قبل المدرسة ولا المدرسة الاول..؟؟؟


كنت عايز تتطلع اية وانت صغير؟؟

صباع موز علشان بحب الموز اوي وعندما وعيت علي الدنيا قررت اني ابقي بتاع طعمية نظرا لاعجابي بعملية تكوير الطعمية ورميها في الزيت.
الخلاصة العملية التعليمية بالنسبة لي مرحلة استقطعت من عمري بلا ناتج حقيقي الهم الا تعلمي لغتين و اجادتهم اجادة تامة بجانب العربية

نظرا لدراستي في مدارس فرنسية,فانا اعمل في مجال مختلف تماما عن دراستي لا اذكر حرفا واحدا مما تعلمتة بل تعمدت ان انساة حفاظا علي عقلي واعتمادي كان علي قراتي لجميع انواع الكتب علي اختلاف مذاهبها



الثاني.

اية اللي حيحصل لايميلك لما تموت ؟

ان شا الله انت انا لسة حلو وصغير


اديت الباس وورد لحد قبل كده؟

باسورد اية يا باشا هو احنا بينا الكلام دة , ايميلي هو ايميلك يا راجل

اسم المستخدم:anaga3aan@yahoo.com

كلمة السر:ga3an76


اســــــمك؟
إسلام ان شاء الله

اسم الدلع المشهور وسط اصحابك؟
قدري


برجك؟
الحمل بس احتمال اغير السنة دي


شخصيتك نوعها ايه؟
لا اعاشر ولا يختلف معي في الرأي عنيد صامت علي الدوام
وبوشين علشان الناس ملهاش ذنب تشوف الوش اللي فات دة


السفر بالنسبة لك؟
ياااة اجمل حاجة في الدنيا وعندما اكون خارج القطر المصري اتبع المثل القائل البلد اللي ملكش حد فيها امشي وشلح فيها


المود بتاعك؟

45 برباط لميع


وقت فراغك بتعمل فيه ايه؟
برد علي التاج فية اهو



الاكلة المفضلة؟
اي حاجة اقصر مني وافضل من يسيرو علي اربع او اثنين في حالة الاضطرار


الصفات اللي خدتها من بابا؟
الحج مكنش فاضي يديني حاجة فانا اخدت اللي عجبني
العصبية و العند والاعتداد بالرأي و اتخاذ القرارات السريعة القاطعة الاعتزاز بالنفس
هو ربنا شفاة خلاص من اول كام حاجة و انا لسة باتعالج


الصفات اللي خدتها من ماما؟
زوزو ست الكل انا هي علي الاخر
امي ب 100 راجل كفاية انها عرفت تربي واحد زي


اكتر 6 حاجات بتكرهها؟

التاج دة
الحر
السابنخ
الرغاي
الفراعنة
اسامة منير


اكتر 6 حاجات بتحبها؟
امي
مراتي
بنتي
صحابي
ركعتين بذمة
الشتا



الشغل بالنسة لك؟
اكل العيش مر مجبر اخاك لا بطل


ايه الكمبيوتر والانترنت بالنسبة لك؟
ما قلتلك اكل العيش مر


هذا وبالله التوفيق
والتاج دة مش هايتمرر لحد هايموت و يتاوي هنا
جعان مقبرة التاجات